viernes, 10 de marzo de 2006

Programa 723

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Pois aquí te deixo un comentario para darche as gracias por facer este podcast, son un autentico viciado ó zapping (e a miña moza), e agora que estou en madrid traballando, van vir os podcast como dios para levar no cercanias ;)

(Teñolles que mandar un mail a ver se consigo que non falen tan mal dos madriles, que a moza e de aquí, e se me vai mosquear :P, e mira que lle mola o programa eh?)

Nada, a ti moitisimas gracias que es un fenómeno poñendo isto aquí, e os outros dous barandas, que son "the very big cup": EL COPON :P

Graciñas por todo, unha aperta. David.


P.D: Estou baixando este, que me contaron os "contactos" de coruña polo jabber (messenger) que os makois se sairon hoxe XDDDDD

el podcastero enmascarado dijo...

De nada, a mandar.

O de Matrix, e un simple problema de actitude, fala cos madrileños mellor, a ver si os convences a todos.

Anónimo dijo...

Donde esta el zapping del lunessss??? q mañana tengo un examen i no estoi pa qdarme asta las 3 despierto, i como no lo escuche me muero!!!!! jeje
q no es por meter prisa, xo necesito mi dosis
jajaj

Un Saludo desde ViGo

el podcastero enmascarado dijo...

Estoy en ello FRaNGa_Sk8, llego del curro a las 12:00, y se me ocurrio cenar algo... tonto de mi!

Pero estoy emepetresizando ahora, y nada en lo que tarde internet en tragarme el mp3, lo cuelgo... y que lo disfrutemos (se me acabaron las pilas en medio de la entrevista).

Publicar un comentario