jueves, 16 de marzo de 2006

Programa 727

Un atxurizapping memorable, sin desperdicio. Altamente recomendable.

En otro orden de cosas, gracicicicicsisisimas a Damián Barrós Novo, que lleva grabando zapping desde diciembre, y ha empezado a mandarmelos, los iremos colgando poco a poco... gracicisisimas majo, aqui está su carta:

"Boas de novo Toni ou Xavier Rodriguez Calvaris ou o que sexa, xD e desculpas por contestar 3 semanas despois pero é que son moi vago e non dou para máis (entre unhas semanas frenéticas de traballo na facultade e as visitas á moza que está fóra non saco tempo).
Ben ao que ía, comezo por mandarche os primeiros programas gravados que teño. Estes pásochos en asf porque agora mesmo non podo recodificalos e ademais como son mais pequenos pois optimizo tempo e espazo; vou estar uns días fóra de Galiza así que cando volva xa comezarei a subilos eu directamente e aforras traballo, que supoño que xa te chega co teu. Eu non numeraba os programas senón que lles poñía a data, a partir de agora fareino, pero como os primeiros que teño son especiais non sei que numeración seguen así que van coa data (ademais o primeiro que é o directo de decembro graveino mal por culpa do reloxo do pc e faltan 2 minutos e algo).
Veña, perdón de novo pola tardanza e sen máis despídome até dentro duns días. Unha aperta e saúde!"

Y ya para terminar, y no extenderme más... (que pacovazquiano me queda esto), resulta que la página se ve distinta si usais el Interñé Explorer, yo cómo no lo uso este programa, ni me diera cuenta. Así que voy a hacer algunos cambios, no os asusteis...

Pero se agradecen los comentarios sobre el funcionamiento del podcast, y sobre que os parece el diseñito y tal... ya sabeis "zapping a radio en cor", y el podcast en blanco y negro ;)

1 Comentario:

Anónimo dijo...

eseeeessssss de zappingggg k son la kañaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! anzony y txuri os felizito sois los mejores sbre todo con achurizapping me rio un monton besos a ls 2 hasta otraaaa!!!

Publicar un comentario