lunes, 27 de marzo de 2006

Programa 734

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Mensaxe dirixida a Txuri ou ánzony.

De novo respecto a cancion de zapping paranormal.

E que gustariame moito que me enviarades esa cancion e sendo algo propio voso (ou do compañeiro que voña fixo) comprenderia que non ma mandasedes, pero fariades moi feliz a un ointe fiel dende os primeiros programas, mais feliz ainda do que xa son escoitandovos cada dia, e creo que xa chega de peloteo. xD

Escribo isto aki porque se os mando isto nun mail a direccion de zapping e posible que o leades dentro de medio ano, e creo que aki o leeredes. :P

Un saudo e unha aperta

FRaNGa_Sk8

Anónimo dijo...

Por certo que se me olvidou, por se decidides mandarme a cancion, a miña direccion é: franga_ntc_sk8@hotmail.com

Moitas gracias:P

Unha aperta

FRaNGa_Sk8

Anónimo dijo...

bueno franga, tentarémolo pero a verdade é que a canción é de ambientanción musical de cando currábamos en a3. Pedímoslle a Fernando, un tipo ENORME en todos os aspectos que nos pasara un terrorífico, e aí está. O gracioso é que xa a recoñecimos nun par de reportaxes...
Bueno, a ver que se pode facer. De todos os xeitos, non dura máis dun minuto 10 ou asín

Apertas moitas

DIECIOCHO!!!!

Ánzony

Anónimo dijo...

Hola, amigo blogger, me gustaría que explicases un poco qué programa va con cada día. Me explico: ¿subes el programa el mismo día que se emite? O sea, cuando pone: "Programa 734" que publicaste el día "lunes, marzo 27, 2006" es el que se emitió ese día en Radiovoz? ¿O es el del viernes anterior?
Bueno, espero que se me entienda... un saludo. :D

Anónimo dijo...

...triliri-liri-liri...

...nana-nana-nanieroooooo...

...mmmm-mmmm-mmmmmfffff...

...aaaaaay...

...que feliz soy...

...bueno, ya lo descargue, hala¡ chao...

...triliri-liri-liri...

Publicar un comentario